miercuri, 4 martie 2015


Cu ce  încep


Cu începutulevident

    Sincer, nu ştiu cu ce  începdeşi având în vedere  sunt numai eu cea care postează aici, nu ar trebui  fie o regulă anume, iar în cazul în care nu o respect, cariera mea de blogger  fie în pericol.:))Am început  postez aici pentru  simt nevoia de un loc în care -mi aştern gândurile, ideile, nedumeririle, dar şi  povestesc întâmplări din viaţă-mi de care -mi aduc aminte mai târziu (poate).Există sansa   întrebi de ce nu iau pur şi simplu un caiet şi un pix ca  fac treaba asta.. 
Ei bine, cel mai mare defect al meu este lipsa de consecvenţă.Aşa , m-am gândit  având un site public, chiar dacă nu  citeşte nimeni, e un fel de angajament.Iată  vine vremeacând omul simte nevoia  se responsabilizeze :)). Asta şi faptul -mi place  scriu, fiind un mod de a  relaxa.:D 
    So, e un spaţiu deschis unde-mi exprim idei despre diverse teme, vorbesc despre locurile vizitate şi it's the only place where I can be bitchy, fără -mi pese de criticile altora.Haha.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu